La meva motxilla

La meva motxilla
La meva motxilla

domingo, 11 de marzo de 2012

CONTRACTE D’APRENENTATGE

A partir de l’autovaloració de les competències, fes un llistat dels aspectes a millorar i propostes de com assumir els aprenentatges que et manquen.
El primer que hauria de millorar és la meva manca de confiança en mi mateixa. Està bé ser una persona una mica insegura, encara que no massa, per tal que ens deixi:
  • Mantenir els peus en terra.
  • Que ens deixi veure i creure en la necessitat de compartir amb els altres.
  • Que ens deixi veure que ningú té la veritat absoluta.
  • Que ens empeny a continuar investigant.
El que no es bo és que aquesta inseguretat et paralitzi i no et deixi lluitar pel que creus fermament..

Jo, M. Pilar Martínez, em comprometo a:
  • Continuar lluitant amb els meus fantasmes
  • Ha no deixar, si alguna vegada sóc mestra, de tenir il·lusió
  • A no deixar mai de creure en les grans capacitats dels infants
  • A no creure’m autosuficient
  • A compartir
  • A reconèixer quan m’he equivocat
  • A retirar-me a temps
  • A posar la qualitat de l’ensenyança per davant el meu orgull
  • A estar formada i informada
  • A demanar disculpes si cal
  • A acceptar les disculpes dels altres
Eivissa, a 11 de Març de 2012

No hay comentarios:

Publicar un comentario